Europejski Tydzień Innowacji

03

Uczestnicy

Uczestnicy Europejskiego Tygodnia Innowacji, który odbył się w 2017 roku rozmawiali o najważniejszych kwestiach związanych z gospodarką, społeczeństwem, jak i innowacjami. Poruszono m.in. tematy dotyczące cyfryzacji, startupów czy partnerstwa w świecie biznesu.

Ważne jest, aby zwrócić uwagę, kim byli uczestnicy Europejskiego Tygodnia Innowacji, a było ich ponad 1300.

biznesmen

Przedsiębiorcy, biznesmeni i nie tylko na Europejskim Tygodniu Innowacji

Podczas tak ważnego wydarzenia, jakim był Europejski Tydzień Innowacji nie mogło zabraknąć przedstawicieli świata biznesu, a także przedsiębiorców, którzy na co dzień widzą, co dzieje się z europejską, jak i polską gospodarką. Mają podstawy, wiedzę i doświadczenie, aby zabierać głos w tak ważnych sprawach, jak innowacje w świecie biznesu.

Dobrze, że do udziału w tak istotnych wydarzeniach garną się również samorządowcy oraz miejskie władze. To wskazuje, jak wiele zmienia się w naszym kraju. Województwo lubelskie jest najlepszym przykładem, że jeżeli chce się wprowadzić zmiany, można to zrobić. Projekt, jaki miasto przyjęło na lata 2013-2020 pokazał, że rozwój miasta jest możliwy za sprawą dobrze opracowanej strategii i jej sukcesywnemu realizowaniu.

Podczas Europejskiego Tygodnia Innowacji ważną rolę odegrali również eksperci z zakresu inteligentnych specjalizacji. Przedstawili szanse na rozwój, przełomowe pomysły, a także szereg wątpliwości na temat cyberbezpieczeństwa.

Właściciele startupów na Europejskim Tygodniu Innowacji

W związku z tym, że podczas ETI 2017 odbyła się Giełda Startup, a także konkurs Young & Innovative, na wydarzeniu nie mogło zabraknąć właścicieli firm, a także osób, które chcą założyć własny biznes, ale do końca nie wiedzą jak lub szukają środków, z których mogliby sfinansować posiadane pomysły. Europejski Tydzień Innowacji stał się dla wielu szansę na spełnienie marzeń o rozpoczęciu kariery w biznesie.

Właściciele startupów mieli również okazję spotkać się z mentorami oraz rozwiać wątpliwości na tematy związane z bieżącą działalnością. Ich ilość podczas wydarzenia pokazuje, jak nowoczesne firmy prężnie się rozwijają i chcą jeszcze więcej.